kategórie článkov

nedeľa 26. júna 2016

Píšeme pre Vás

Rozhodnutie predstaviť Vám ľudí, ktorí pre Vás píšu motivačnú, duchovnú, marketingovú, či inú literatúru na našej stránke má dávnejší príbeh. Keď som pre Vás začala pracovať, teda tvoriť motivačné citáty na FB a spravovať e-shop, šla som do toho s vidinou ideálnej spoločnosti, však každý máme toho svojho obľúbeného motivátora. Pravdou však bolo, že okrem knihy The Secret som nemala ani len tušenia o motivačnej literatúre. Som tu pre Vás trištvrte roka a stále nie som človekom, ktorý by s prehľadom Vás informoval.

Pred pár mesiacmi som sa stretla s človekom, s ktorým som pár dní musela stráviť. A hoci to bol skvelý človek, oplýval silnou averziou voči motivačným knihám, akémukoľvek sebavzdelávaniu, či pozitívnym myšlienkam. Mala som príležitosť sa s ním dlhé hodiny rozprávať a možno práve vďaka pozitívnym myšlienkam, názorom, ktoré som prebrala z motivačných kníh či teóriou príťažlivosti, sa mi podarilo prispieť k tomu, že človek, ktorý bol silne presvedčení o tom, že motivačná literatúra nie je pre neho, dokázal pripustiť, že to vyskúša.


No zarazil ma ďalšou otázkou - "Ktorú knihu si mám vybrať ako prvú?"


A to je presne to, prečo dnes čítate tento článok. Pretože neexistuje na túto otázku odpoveď. Motivačná literatúra a literatúra pre rozvoj osobnosti je stále len literatúrou. A kým pre niekoho bude najlepšou knihou Čtyřhodinový pracovní týden , pre iného bude ideálna kniha Jak si vybudovat stroj na peníze či Co nesmíte vědet! .


A tak som sa rozhodla Vám krok za krokom priniesť dostupné informácie o autoroch, o ich životných príbehoch a informácie o knihách, ktoré pre Vás môžu priniesť veľa pozitívneho do života. Pevne dúfam, že cesta naprieč článkami Vám prinesie veľa pozitívneho. Pokiaľ chcete byť informovaní, keď vyjde nový článok, prihláste sa na odber.